Zwroty
Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 30 dni od momentu otrzymania paczki bez podania przyczyny.
Wybierz produkty do zwrotu
Możesz zwrócić wszystkie produkty lub tylko wybrane z listy zamówień. Na zwrot masz 30 dni.
Zapakuj paczkę
Spakuj zwrot w to samo opakowanie, w którym otrzymałeś zamówienie, upewniając się, że produkt jest odpowiednio zabezpieczony.
Zamów kuriera przez nasz system
To my generujemy list przewozowy i zamawiamy kuriera po odbiór przesyłki. Po zgłoszeniu zwrotu otrzymasz etykietę zwrotu oraz instrukcje dotyczące nadania paczki.
Adres do zwrotów:
SKX TRADE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ŚW. MAKSYMILIANA KOLBEGO 26
36-060 GŁOGÓW MAŁOPOLSKI
Polska
+48 698 924 840
Ważne informacje dotyczące zwrotu:
Zwracany towar musi być kompletny i nie może nosić widocznych śladów montażu ani użytkowania.
Do zwrotu dołącz oświadczenie o odstąpieniu od umowy, podając w nim swoje imię i nazwisko oraz numer konta bankowego, co przyspieszy zwrot środków.
O zachowaniu 30-dniowego terminu zwrotu decyduje data zgłoszenia zwrotu.
Koszt zwrotu pokrywa nasza firma, nie musisz ponosić dodatkowych opłat.
Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni od otrzymania paczki zwrotnej.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta – jesteśmy tu, aby pomóc!
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze meble dotarły do Ciebie w idealnym stanie. Jeśli jednak zauważysz jakiekolwiek uszkodzenia lub wady produktu, postępuj według poniższych kroków:
1. Sprawdź produkt przed montażem
- Przed rozpoczęciem składania mebla dokładnie sprawdź wszystkie elementy.
- Jeśli zauważysz uszkodzenia lub braki, zgłoś reklamację jeszcze przed montażem.
- W przypadku zgłoszenia reklamacji po złożeniu mebla, jej rozpatrzenie może być ograniczone.
2. Jeśli paczka była uszkodzona przy odbiorze
- Jeśli zauważyłeś, że opakowanie jest uszkodzone, najlepiej sprawdź zawartość paczki w obecności kuriera.
- W przypadku widocznych uszkodzeń spisz protokół szkody z kurierem.
- Jeśli odbiór paczki nastąpił bez sprawdzania, ale uszkodzenia zauważyłeś później, możesz nadal zgłosić reklamację.
3. Wypełnij protokół szkody DPD (jeśli paczka była wysłana DPD)
-
Jeśli paczka była dostarczona przez firmę DPD, konieczne jest wypełnienie protokołu szkody online: Formularz DPD: protokol.dpd.com.pl
-
Uzupełnij formularz zgodnie z instrukcją przewoźnika i dołącz zdjęcia uszkodzeń.
4. Zgłoś reklamację do naszego działu obsługi klienta
Wyślij wiadomość e-mail na kontakt@skxtradegroup.com, w której podaj:
-Numer zamówienia
-Opis problemu
-Zdjęcia uszkodzonego produktu oraz ewentualnych uszkodzeń opakowania
-Wypełniony protokół szkody (jeśli dotyczy paczki DPD)
Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w ciągu 14 dni proponując najlepsze rozwiązanie, takie jak wymiana uszkodzonego elementu, naprawa lub zwrot kosztów.
Gwarancja
Nasze meble objęte są 24-miesięczną gwarancją, która obejmuje wady materiałowe i produkcyjne ujawniające się w trakcie standardowego użytkowania.
Jak zgłosić reklamację w ramach gwarancji?
-Skontaktuj się z nami pod adresem:
-Podaj numer zamówienia i opisz problem,
-Dołącz zdjęcia uszkodzonego elementu.
Po weryfikacji zgłoszenia przedstawimy dostępne rozwiązania (naprawa, wymiana lub inne opcje).
Co obejmuje gwarancja?
Wady materiałowe i produkcyjne powstałe w trakcie normalnego użytkowania.
Czego gwarancja nie obejmuje?
-Uszkodzeń powstałych w wyniku nieprawidłowego montażu lub użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
-Naturalnego zużycia elementów mebla.
-Uszkodzeń mechanicznych powstałych po dostawie.